воскресенье, 8 ноября 2015 г.

Здоров'язберігаючі технології на уроці музики


Питання корекції здоров'я дітей дуже актуальне.

Дитина не може відбутися як особистість, якщо вона нездорова. У неї виникають проблеми соціальної адаптації. Ми створюємо нове генетично нездорове покоління. Із становища можливо знайти вихід - це використання здоров'язберігаючих технологій.

Давно відомо, що спів є одним з кращих дихальних вправ (тренується дихальна мускулатура, діафрагмальне дихання, поліпшується дренаж бронхів, збільшується життєва ємність легенів).
Властивості голосу виражати почуття і емоції щонайкраще проявляються в мистецтві співу. Співати в будь-якому випадку корисно, навіть якщо немає ні слуху, ні голосу. Навчившись виражати свій стан голосом, людина отримує ефективний засіб для зняття внутрішньої напруги і для самовираження.

Одне з основних завдань уроків музики - знімати нервово-психічні перевантаження, відновлювати позитивний емоційно - енергетичний тонус учнів. Потрібно створювати умови для збереження здоров'я учнів, тобто впроваджувати відповідні технологій в освітній процес.

Комментариев нет:

Отправить комментарий