(матеріали зі спецкурсу "Фізика і мистецтво")
Грош цена вашей
физике, если она
застилает для
вас всё остальное –
шорох леса,
краски заката, звон рифм…
Физик, не воспринимающий
поэзии, искусства, -
плохой физик.
Л.Д. Ландау
Важливим завданням
середньої школи є формування в учнів загальної цілісної картини світу з його
єдністю й різноманітністю властивостей.
Наука і мистецтво – два методи
пізнання навколишнього світу, які доповнюють одне одного. Представники
мистецтва постійно використовують фізичні закономірності, а фізики люблять і
цінують мистецтво, яке збуджує їхню творчу думку, надихає і допомагає пізнавати
таїнство природи…
Необхідний компонент
творчої і наукової діяльності – образне мислення. У процесі створення образу
виняткову роль відіграє фантазія. Між тим методика розвитку образного мислення
під час вивчення точних наук практично не розроблена. Сьогодні, як і 20 років
тому, актуальні слова Б. Кедрова: «Невміння розвивати мислення людини, її
фантазію й інтуїцію – поки що великий недолік нашої школи»…
А.Ф. Заблодська,
вчитель-методист, учитель фізики
гімназії №290, м.Київ,
(автор спецкурсу «Фізика і мистецтво»)
Детальніше на
сайті: http://e-kniga.in.ua/product/fizuka-i-mustectvo/
Комментариев нет:
Отправить комментарий