среда, 11 ноября 2015 г.

Для тих, хто у постійному пошуку...

(матеріали зі спецкурсу "Фізика і мистецтво")


Грош цена вашей физике, если она
застилает для вас всё остальное –
шорох леса, краски заката, звон рифм…
Физик, не воспринимающий поэзии, искусства, -
плохой физик.
Л.Д. Ландау

Важливим завданням середньої школи є формування в учнів загальної цілісної картини світу з його єдністю й різноманітністю властивостей.
    Наука і мистецтво – два методи пізнання навколишнього світу, які доповнюють одне одного. Представники мистецтва постійно використовують фізичні закономірності, а фізики люблять і цінують мистецтво, яке збуджує їхню творчу думку, надихає і допомагає пізнавати таїнство природи…
Необхідний компонент творчої і наукової діяльності – образне мислення. У процесі створення образу виняткову роль відіграє фантазія. Між тим методика розвитку образного мислення під час вивчення точних наук практично не розроблена. Сьогодні, як і 20 років тому, актуальні слова Б. Кедрова: «Невміння розвивати мислення людини, її фантазію й інтуїцію – поки що великий недолік нашої школи»…

А.Ф. Заблодська,
вчитель-методист, учитель фізики
гімназії №290, м.Київ,
(автор спецкурсу «Фізика і мистецтво»)

Детальніше на сайті: http://e-kniga.in.ua/product/fizuka-i-mustectvo/


Комментариев нет:

Отправить комментарий