Комплексно-хвильовий урок
за методикою М.Казініка
Чому необхідно шукати і приводити в дію нові методи освіти? Причини ці всім відомі, всіх хвилюють, всіма обговорюються. Необхідність скорегувати роль вчителя в сучасній школі - один з головних спонукальних мотивів звернення до принципово нових методик. Учитель не може змагатися в інформованості з Інтернетом, але може і повинен спонукати учня до пошуку інформації, спрямованої на створення образу людини - освіченої, моральної, діяльної. Як направити діяльність школяра в сторону творіння, а не руйнування власного образу? Відновити довіру. Якими методами досягається гармонійна взаємодія між учителем - учнем - Інтернетом? Щоб у такій взаємодії учитель був у першу чергу джерелом довіри, а Інтернет - інформації. Комплексно-хвильовий урок має необхідний потенціал для досягнення і цієї мети: зміцнити (або відновити?) авторитет учителя в сучасній школі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий