среда, 6 апреля 2016 г.

Вчимося задавати питання

«Хороше запитання» - це те, яке припускає досить великий простір можливих альтернатив»


Педагоги всіх рівнів відзначають, що учні і студенти не вміють задавати питання. Точніше, питання, що задаються учнями, є односкладовими, у кращому випадку спираються тільки на факти. Але ж не дарма знак питання схожий на рибальський гачок. Значить, на нього можна щось зловити. Що ж це може бути? Правильно - інформацію. Логічно припустити, що на тоненьке питаннячко може «клюнути» інформація найзагальніша, а ось на товсте питання можна зловити інформацію неординарну, розширену. Які ж питання називають товстими, а які тонкими?
Про стратегії та прийоми, що дозволяють розвивати вміння дитини ставити запитання:  https://docs.google.com/document/d/1cIiHdh0kXW7isMUAiT0e4iUXsZVCsFjOoY02yL-o-gs/edit

Комментариев нет:

Отправить комментарий