▼
суббота, 12 декабря 2020 г.
четверг, 26 ноября 2020 г.
среда, 25 ноября 2020 г.
вторник, 17 ноября 2020 г.
четверг, 12 ноября 2020 г.
пятница, 9 октября 2020 г.
Художня культура 10 клас
Модерн в архітектурі України
Презентація
https://drive.google.com/file/d/1RwF72KubW39XxP6uuEz0VCcShdWLl8V1/view?usp=sharing
пятница, 8 мая 2020 г.
суббота, 2 мая 2020 г.
суббота, 25 апреля 2020 г.
Художня культура. 5 клас
Жанри образотворчого мистецтва
Завдання для допитливих:
збери пазли і визнач жанр
1.
2.
3.
воскресенье, 5 апреля 2020 г.
Увага!
На моєму блозі з`явилися сторінки:
"Початкова школа" (для найменших учнів)
і "Працюємо дистанційно" для учнів середньої та старшої школи!
Матеріали на сторінці постійно поновлюються
(відповідно до розкладу занять)
пятница, 3 апреля 2020 г.
Художня культура. 7 клас
Готичний стиль в архітектурі середньовічного міста.
Готичний собор
Презентація та конспект
четверг, 2 апреля 2020 г.
Художня культура. 10 клас
Поезія Ф.Г.Лорки та П.Неруди
матеріал-презентація до уроку
Поезія Гарсіа Лорки та Пабло Неруди | |
(ісп. Federico García Lorca 5 червня 1898 - 19 серпня 1936) - іспанський поет і драматург, відомий також як музикант і художник-графік. Центральна фігура гуртка «Покоління 27 року», яка впр… | |
|
четверг, 26 марта 2020 г.
среда, 25 марта 2020 г.
вторник, 24 марта 2020 г.
понедельник, 23 марта 2020 г.
среда, 18 марта 2020 г.
суббота, 14 марта 2020 г.
Художня культура 9 клас (учнівські проєкти)
Зірка української сцени
Марія Заньковецька
презентація
Михайло Щепкін -
основоположник сценічного реалізму
презентація
пятница, 21 февраля 2020 г.
среда, 12 февраля 2020 г.
суббота, 8 февраля 2020 г.
вторник, 4 февраля 2020 г.
воскресенье, 2 февраля 2020 г.
Культура Давнього Єгипту. 6 клас
Художня культура. 6 клас
Давній Єгипет
Канон у зображенні людини
Єгипетський костюм
Музика і танці у культових обрядах
Презентація
Школа майбутнього М.Казініка
Комплексно-хвильовий урок
за методикою М.Казініка
Чому необхідно шукати і приводити в дію нові методи освіти? Причини ці всім відомі, всіх хвилюють, всіма обговорюються. Необхідність скорегувати роль вчителя в сучасній школі - один з головних спонукальних мотивів звернення до принципово нових методик. Учитель не може змагатися в інформованості з Інтернетом, але може і повинен спонукати учня до пошуку інформації, спрямованої на створення образу людини - освіченої, моральної, діяльної. Як направити діяльність школяра в сторону творіння, а не руйнування власного образу? Відновити довіру. Якими методами досягається гармонійна взаємодія між учителем - учнем - Інтернетом? Щоб у такій взаємодії учитель був у першу чергу джерелом довіри, а Інтернет - інформації. Комплексно-хвильовий урок має необхідний потенціал для досягнення і цієї мети: зміцнити (або відновити?) авторитет учителя в сучасній школі.